- akce již proběhla.
Digi brunch vol. V: Digitalizace HR
27. Srp | 9:00 - 12:45
Další setkání ze série Digi brunchů pod hlavičkou EDIH Northeast tentokrát na téma digitalizace HR
Digi brunch je networkingová a vzdělávací akce, díky které získáte povědomí o moderních digitálních nástrojích dostupných na trhu pro váš byznys. Zároveň se zde můžete setkat se zástupci dalších firem s podobnými cíli a navázat obchodní spolupráci.
Na akci je zajištěno občerstvení. Účast na akci je po registraci zdarma. Příspěvky a jejich délka se ještě může částečně změnit.
Registrační formulář naleznete ZDE
Harmonogram:
8:45 – 9:00 Registrace a networking
9:00 – 9:15 Úvodní slovo a projekt EDIH Northeast
- Představení projektu EDIH Northeast, jehož cílem je podporovat digitalizaci firem a veřejné správy.
9:15 – 10:00 PLUSCO: Digitalizace interní komunikace – mobilní aplikace je základ
- Je možné komunikovat napříč firmou tak, aby to bavilo vás i vaše zaměstnance? A zároveň jste šetřili čas a další náklady? S Vítem si budeme povídat o tom, jak přistoupili k digitalizaci interní komunikace ve výrobní firmě. Jaké vnímají přínosy pro management i řadové zaměstnance rok po nasazení komunikační aplikace, kterou aktivně využívá již 80 % z celkem 400 zaměstnanců. A také vás inspirujeme, jak může aplikace pro interní komunikací posilovat firemní identitu, budovat angažovaný tým a stát se oblíbeným benefitem mezi zaměstnanci.
10:00 – 10:20 Přestávka na občerstvení a networking
10:20 – 11:05 IRESOFT s.r.o.: Alveno v praxi: získejte desítky hodin času díky digitalizaci HR
- Zajímá Vás, jak digitalizace může změnit vaše HR procesy? Představíme Vám praktické příklady, jak docházkový a HR systém Alveno zjednodušuje každodenní administrativu a šetří to nejcennější, co máte… Váš čas! Místo nekonečného papírování se pak můžete soustředit na strategické činnosti, budování firemní kultury a employer branding. Prostě na věci, které přinášejí skutečnou hodnotu. Připojte se k nám a zjistěte, proč je čas to nejcennější, co máte, a jak jej využít efektivněji a smysluplněji. A pokud zůstane čas, můžeme probrat i nějaké tipy na budování firemní kultury.
11:05 – 12:45 Konzultace & networking